niedziela, 4 grudnia 2016

Spacerek Pandy


Niedawno był dzień pluszowego misia. Postanowiłam zabrać małą Polly na krótki spacer bo ogródku. 
Pogoda nam nie dopisywała. Było zimno, a ja byłam bez rękawiczek. Zdjęć jest baardzo mało. Byłoby ich więcej, ale podczas sesji dosłownie zamarzły mi ręce. 
Muszę zrobić dla Pandy jakąś kurteczke lub sweterek na takie zimne dni. Będę próbowała również zrobic jej buciki, choć może być mały problem z nóżką około 1cm. 

Z nowości, zabieram się za dioramę. Niedługo do mojej kolekcji dołączy nowa panna a w tutejszym domku trudno pomieścić nawet Mie i Polly. 
Pewnie dużo czasu zajmie, zanim pokaże ją tutaj na blogu. Chciałabym, aby byla dopracowana do jednego najmniejszego szczegółu. 
Na początek muszę znaleźć dla niej wystarczająco miejsca😂

Teraz zapraszam was na kilka fotek Pandy. 













Do napisania
~Pati ❤

17 komentarzy:

  1. Kocham petdolle! Pokazuj swoją Pandzię jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie tutaj bardzo często bo jestem w niej zakochana po uszy :)

      Usuń
  2. Panda jest super słodka. :) śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, a pandzie aż się chce dać buziaka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo ciekawe świata to zwierzątko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień pluszowego misia! super okazja dla okazania wielkiej sympatii misiom fizycznym i z charakteru ;-) Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Polly miała super spacer i ślicznie uwieczniłaś go na foto:) U mnie wcale nie ma śniegu...
    Strasznie podoba mi się to zdjęcie, na którym Polly chucha w łapki:D

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecie gdzie Panda chucha w łapki jest moim ulubionym :)

      Usuń
  7. Polly skradła niejedno serce!!!
    niechaj ogrzewa Ją nasz zachwyt ♥

    OdpowiedzUsuń