piątek, 11 listopada 2016

Pączkowe zdjęcia

Cześć wszystkim! 
Dzisiaj przychodzę z kolejną częścią fotek ☺
Miałyśmy pójść na dwór - spadł pierwszy śnieg. Niestety kiedy zdążyłam ubrać moje dziewczynki wszystko stopniało. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze dużo okazji na zrobienie śnieżnych fotek.
W zamian za plenerową sesję stworzyłam dla Mii zestawik - bluzeczka, dżinsowa spódniczka oraz opaska do włosów. 
Jestem z siebie bardzo dumna, ponieważ przez moje szyte stworki zupełnie nie mogłam uszyć ubranek dla mojej littlefee. Wychodziły wciąż za duże. 
W końcu udało mi stworzyć idealny, pączkowy komplet.
Bardzo przyjemnie szyło mi się z dżinsu.
Nie zabrakło sukieneczki dla Poli - nowej Pandy. Jak na pierwszy raz nie wyszła najgorzej jednak jestem mniej zadowolona z efektów. Mam nadzieję, że niedługo dojdę do wprawy. 
Zapraszam na kilka wieczornych fotek. Wiem, że to już nie "to" światło, lecz z pomocą lampki jakoś sobie poradziłyśmy.















Do napisania ❤
~Pati☺

25 komentarzy:

  1. Bluza Chloe jest piękna :D
    Też chcę taką :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, smutna buzia. bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają tak ubrane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. Są ubrane w stylu najlepszych przyjaciółek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznotka i jaką ma fajną towarzyszkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem poraz pierszy na tym blogu i piękny wygląd , cudowna laleczka ma cudne paczadełka :) a ubranka cudne (pandzia tez śliczna)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mia wygląda świetnie! Ubranko jest rewelacyjne! I ilu ma Przyjaciół!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mia jest śliczna i dałaś jej piękny strój. Panda super słodka:))
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć !! Miło popatrzeć:-) chociaż nie mam smykałki w temacie lal, bardzo cieszę się, że do mnie zajrzałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh,,piękna ta lalunia!
    Gdybym taką miała to cały osprzęt w postaci maszyny ,igły i szydełka...byłby nieustannie w ruchu :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń