sobota, 24 grudnia 2016

Wigilijny wieczór, przybycie nowej panny i urodziny Mii

W ten piękny Wigilijny dzień pragnę złożyć Wam najszczersze życzenia, dużo szczęścia i miłości, spełnienia najskrytszych marzeń oraz samych przyjemności w Nowym Roku 2017.
Dziś jest bardzo szczególny dzień, nie tylko jeśli chodzi o Boże Narodzenie. Mianowicie dziś do mojej kolekcji dałaczyła wymarzona i cudowna minifee rheia. Jest piękna PRZEPIĘKNA!!!!! 
Makijaż wykonała oczywiście Gabrysia. Nie mam słów aby opisać moje szczęście :)
Nowa się już zagościła i gdy wyszła z pudełka rozsiadła się przy stole. Mia i Polly były bardzo zdziwione. Na początku bały się podejść do nowej panienki lecz po kilku minutach dosłownie pokochały swoją starszą siostrę. 
Jednak minifee rheia musi podzielić się tym szczególnym dniem przybycia do swojego domu z młodszą siostrą.









Dokładnie rok temu znalazłam Mie pod choinką. 
Czułam te same emocje przy otwieraniu Mii jak dziś.
Pamiętam, że zamawiałam littlefee bisou, lecz przyszła littlefee ante. Ja w pośpiechu szczęścia nawet tego nie zauważyłam. Pokochałam ją od pierwszego wejrzenia.
Jej firmowy makijaż uszkodził się i wtedy wysłałam ją do Gabi na makijaż. Mia dostała też nowego, długiego, brązowego wiga. Wtedy stwierdziłam, że lalka ta jest już idealna i dopięta na ostatni guzik. Zmieniła się nie do poznania, od tej pory wygląda naturalnie i jest piękna. 
Zapraszam do obejrzenia kilku fotek obrazujących cały rok :)








A wy co znaleźlicie pod choinką?

~Pati

9 komentarzy:

  1. Gratulacje! ♥ Najlepszego Mia !!! ♥♥♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiej pięknej, nowej lalki! Nie umiem sobie nawet wyobrazić emocji, bo ja przeżywam przybycie każdej nowej Barbie a takie cudo musi wprost wywoływać euforię!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lala cudna. Ja w tym roku niestety nie znalazłam pod choinką lalek, ale było sporo innych fajnych rzeczy a wśród nich przydasie:)
    Super, że Święta Ci się udały.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!Trudno oczy oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję Twój blog do Liebster Award.

    OdpowiedzUsuń